Často kladené otázky

Prodáváte značkové nebo generické léky?

Nabízíme jak generické, tak značkové léky. Můžete si objednat jakýkoli produkt; Obecná verze je však levnější, protože neobsahuje žádné reklamy. Generické léky fungují stejně dobře jako značkové léky, ale za nižší cenu.

Jaké léky prodáváte?

Kompletní seznam léků naleznete na našich stránkách v sekci „Produkty“. Vzhledem k tomu, že některé léky jsou považovány za kontrolované látky, zákon vyžaduje fyzikální vyšetření lékařem k jejich získání. V takových případech nemůžeme léky prodávat online. Některé z těchto léků zahrnují: Valium, Lorazepam, Ativan, Diazepam, Clonazepam a Klonopin, mezi ostatními.

Co znamená generický?

Generický znamená použití jiného názvu pro stejné přísady. Obsah tablet v naší generické verzi je přesně stejný jako u značkového analogu. Rozdíl je v tom, že generické léky se neprodávají.

Proč jsou vaše produkty tak levné?

Existuje několik důvodů, proč jsou naše produkty levnější než naše konkurence. Naše produkty jsou dováženy do země bez registrace, takže neplatíte žádné daně. Neutrácíme nic za marketing, výrobce je v daňovém ráji a výrobní náklady jsou mnohem nižší. (Nepoužívá se dětská práce).

Proč se tvar generické pilulky liší od verze se značkou?

Stejně jako u formulací s názvy léků, forma pilulek nemusí být stejná jako u značkových pilulek. Z tohoto důvodu budou generické pilulky vypadat jinak, ale složky zůstanou stejné.

Jaký je rozdíl mezi měkkými tablety a běžnými?

Rozdíl je v rychlosti působení a v oblasti absorpce. Měkké tablety působí rychleji a rozpouštějí se pod jazykem. To vám umožní pít alkohol nebo jíst tučná jídla před sexem. Běžné tablety neúčinkují tak rychle jako měkké tablety a alkohol se nedoporučuje.

Jak jsou produkty odesílány?

Tablety jsou dodávány v blistrech obsahujících deset tablet. Objednávky obsahující 60 tablet (6 blistrů po 10) se zasílají v jednom balení. Větší objednávky jsou rozděleny do dvou nebo více balíků a zasílány samostatně.

Budete v budoucnu nabízet další produkty?

Pokud na našich webových stránkách nemůžete najít hledaný lék, kontaktujte nás co nejdříve a my uděláme vše pro to, abychom ho získali a přidali do našeho seznamu produktů.

Jsou všechny produkty schváleny FDA?

Všechny naše produkty jsou dodávány a vyráběny v Indii; Všechny jsou schváleny pro export indickým FDA.

Jaké způsoby platby přijímáte?

Abychom zajistili, že vaše objednávka bude vyřízena ve velmi krátké době, v současné době přijímáme pouze kreditní karty, kryptoměny a víme. Jakmile je platba potvrzena, vaše produkty jsou okamžitě zabaleny a odeslány.

Jaké kreditní karty přijímáte?

V současné době naše společnost přijímá karty Visa, Mastercard, Amex, JCB, Dinners Club, Discover, Maestro.

Kdy je z mé kreditní karty stržena částka?

Z vaší kreditní karty je stržena částka, když je vaše objednávka zpracována a přijata fakturačním oddělením společnosti.

Jaké jsou storno podmínky společnosti?

Jakoukoli objednávku můžete zrušit před odesláním. Bohužel, pokud byla vaše objednávka již odeslána, nebudete ji moci zrušit ani požádat o okamžité vrácení peněz. Další informace o našich zásadách zrušení viz sekci obchodních podmínek na naší stránce objednávky.

Existuje věkové omezení pro nakupování na vašem webu?

Zákazníci starší 18 let si mohou na našem webu zakoupit jakýkoli produkt. Děti do 18 let bohužel neobsluhujeme.

Jak jsou objednávky odesílány?

V současné době nabízíme našim zákazníkům dva způsoby dopravy. Kurýrní služby (se sledováním) a certifikovaná mezinárodní letecká pošta.

Do kterých zemí zasíláte své produkty?

Naše společnost dodává produkty do celého světa.

Co se stane, když se moje objednávka zdrží na celnici?

Pokud máte nějaké problémy s přijetím objednávky, kontaktujte co nejdříve naše zákaznické centrum a my se pokusíme jakýkoli problém okamžitě vyřešit.

Co se stane, když je balíček poškozen nebo neobdržím objednávku?

Pokud máte nějaké problémy s objednávkou, kontaktujte prosím náš zákaznický servis a my vám zboží znovu zašleme nebo vám vrátíme peníze. Více informací viz v sekci zásad na našem webu.

Kdy dostanu svůj balíček?

Zákazníci si mohou vybrat ze dvou druhů dopravy. Letecká pošta nebo US Postal Service mohou zákazníkům v USA trvat 2–3 týdny, ale můžete je obdržet dříve. Doručení prostřednictvím kurýra EMS trvá 5-7 pracovních dnů. (Kromě prázdnin).

Proč jsem neobdržel potvrzovací e-mail? dopis?

Pokud jste ještě neobdrželi potvrzovací e-mail e-mail, je možné, že jste při zadávání objednávky zadali špatný e-mail. poštovní adresa. Je také možné, že byl e-mail zablokován a odeslán do vaší složky se spamem. Nakonec zkontrolujte, zda vaše poštovní schránka není plná.

Proč byla moje platba odmítnuta?

Pokud byla vaše platba odmítnuta, zkontrolujte, zda jste uvedli správné platební údaje. Pokud jsou vaše platební údaje správné, zkontrolujte, zda vaše společnost vydávající kreditní kartu schvaluje online transakce a zda je dostatek prostředků na pokrytí vaší objednávky.

Mohu změnit možnost dopravy?

Všechny objednávky jsou odeslány do 24 hodin od potvrzení transakce. Možnost doručení můžete kdykoli během tohoto období změnit kontaktováním našeho oddělení zákaznických služeb. Jakmile je objednávka odeslána, nelze změnit možnost dopravy.

Musím být doma, abych mohl balíček podepsat?

Někdo musí být v době doručení doma, aby podepsal balíček. Pokud není k dispozici nikdo, kdo by jej podepsal, poštovní služba vám zanechá zprávu, abyste si balíček vyzvedli prostřednictvím místní kurýrní společnosti.

Moje objednávka nebyla přijata, co mám nyní dělat?

Pokud svou objednávku neobdržíte, měli byste nejprve kontaktovat místní poštu a zjistit, zda tam je. Pokud balík není na poště, kontaktujte prosím naše přepravní oddělení pro odpověď. Vezměte prosím na vědomí, že pokud je zásilka zasílána letecky, měla by dorazit nejpozději do tří týdnů a do deseti dnů, pokud je zasílána kurýrem.

Obdržel jsem pouze část objednávky; co teď?

Při velkých zakázkách je rozdělujeme do samostatných balíků. Počkejte prosím ještě několik dní, než dorazí zbytek vaší objednávky; Pokud jste jej neobdrželi, kontaktujte prosím naše přepravní oddělení.

Proč potřebujete pojištění?

Pojištění je nutné pro případ ztráty nebo ztráty objednávky poštou. V případě vrácení se náklady na pojištění nevrací.